Fourier Transform Text Bez animácií
Matematická morfológia19.10 Color Spaces Text
26.10Segmentation Slides
2.11 Projective Geometry Text Affine and Metric Rectification Text
9.11 Finite projective camera model Text
23.11 Finite projective camera model - Calibration Text
30.11 Epipolar Geometry Text Tabula
13.2 Matlab Intro Úlohy
28.9 Úlohy 2
12.10 Úlohy 4
9.11 Úlohy 7
Budete dostávať série úloh a termín odovzdania. V prípade neskorého odovzdania sa z výsledného počtu bodov odpočíta 5 bodov. Všetky riešenia zašlete v elektronickej forme na e-mailovú adresu uvedenú v zadaní.
Ak M označuje maximálny dosiahnuteľný počet bodov (bez bonusov), vaša známka z cvičení je ubrčená nasledujúcou tabuľkou
A 100% - 90% z M
B 90% - 80% z M
C 80% - 70% z M
D 70% - 60% z M
E 60% - 50% z M
FX menej ako 50% z M
Na skúške budete písať test pozostávajúci z otázok z teórie. Z testu dostanete jedno z hodnotení A až Fx.
Výsledná známka z predmetu bude aritmetickým priemerom hodnotenia z cvičení a toretického testu v zmysle číselnej ekvivalencie A=1, B=1.5, C=2, D=2.5, E=3, Fx=4.
Sonka, M., Hlavac, V., Boyle R.: Image Processing, Analysis, and Machine Vision, Thomson Learning, 2008
Szeliski, R.: Computer Vision: Algorithms and Applications, 2010
Šikudová E., et al.:Počítačové videnie. Detekcia a rozpoznávanie objektov., Wikina
Reinhard Klette: Concise Computer Vision: An Introduction into Theory and Algorithms, Springer-Verlag London 2014
R. Hartley, A. Zisserman: Multiple View Geometry in Computer Vision, 2nd Edition, Cambridge University Press 2004